Comebackowa ankieta


Przepraszam ale w mam ten tydzień zawalony totalnie, na nic czasu nie mam, wracam ze szkoły i kładę się spać, bo nie wyrabiam. Jeszcze raz przepraszam.

Co do ankiety to już podaję wyniki, które raczej nikogo nie zaskoczą. Jak czytać tabelki? [Imię][Głosy][Procenty]

I miejsce

Sunny 49 28%

II miejsce

Tiffany 24 14%

III miejsce

Sooyoung 21 12%

IV miejsce

Seohyun 16 9%

V miejsce

Yoona 15 8%

VI miejsce

Yuri 14 8%

VII miejsce

Jessica 13 7%

VIII miejsce

Taeyeon 13 7%

IX miejsce

Hyoyeon 12 7%

Zaskoczenie wynikami? Mnie troszkę zaskoczyło ostatnie miejsce Hyo, która bardzo się zmieniła, ale reszta jakoś niezbyt ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted on Październik 11, 2011, in Ankieta, [Inne] and tagged , . Bookmark the permalink. 24 Komentarze.

  1. stanowczo Sunny i jej całkiem inne oblicze!

  2. Yochi wysłałabyś mi jeszcze jeden link z dodaniem do autora bo niestety ten nie działa:( Z góry dziękuje.;))

  3. Teraz zadziałał;)

  4. Mam pytanie w którym miejscu muszę kliknąć by dodać napisy już w wpis wiem że głupie ale nie znam się za bardzo. Napisał już i pisze że oczekuje na przegląd czy to oznacza że każdy wpis musi być zaakceptowany przez ciebie?? Proszę odpisz;)

  5. Acha okej;) Jak mówiłam jestem bardzo słaba w takie sprawy ale sie ataram

  6. ale się staram

  7. fany, sica, yoona 🙂 po prostu

  8. Ja osobiście nie jestem fanka fany ale tu akurat wyszła ładnie a Soo tu prawie nie widać;((

  9. Już powinno być okej ^^
    Co do Soo to się zgodzę, dlaczego nie zrobili zbliżenia na nią ;/

  10. Hyo też nie ma jako takiego zbliżenia ale już lepsze. A propo Hyo zauważyłam że bardzo zmieniała się za buzi strasznie wyszczuplała. Yuri też miała okres że wyglądała okropnie porównując zdjęcia z okresu Genie a te okropna zmiana.

  11. zgadzam się z Yoichi i HyoYeon ; /

  12. trzea do sądu ich dać X D ^^ !!

  13. Według mnie właśnie Yuri wygląda świetnie. Yoona też. ❤
    A o Sunny to już nie ma co mówić. Moja idolka forever ❤

  14. ale ja bardziej kocham sunny ; p

  15. SeoBaby ❤
    Sunn fajnie Soo super
    i Jess ; D

  16. Zdecydowanie Sunny, HyoYeon no i oczywiście Jessica.

  17. myślę, że ten comeback będzie genialny! i tak naprawdę to każda z dziewczyn przeszła jakiegoś rodzaju metamorfozę!
    mv pewnie będzie biło rekordy!
    proud to be a s♥ne!

  18. szkoda , że to tylko peruka sunny : (

  19. Nie dziwię się Sun, że nie chciała ściąć włosów.
    Co nie zmienia faktu, że fajnie jej tak w krótkich.

  20. Coś długi ten tydzień 😀

  21. Hehe, dokładnie 🙂 jestem bardzo ciekawa wyników

Skomentuj

