Daily Archives: 2 lipca, 2011

Głupia sprawa…


Dziś zupełnie przypadkowo trafiłem na bloga o SNSD, znajdującego się na onecie. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że autorka kopiuje po prostu moją pracę i wkleja do siebie. Pojawiają się tam wpisy i inne tego typu rzeczy, które są mojego autorstwa.

Dlatego zwracam się do Was z prośbą, jeżeli znajdziecie gdzieś w sieci takiego bloga, to poinformujcie mnie o tym. Wszystko co znajduje się na tej stronie, robię nie dla siebie, ale dla innych osób. Dla fanów, czy ludzi poznających dopiero kpop. Staram się przekonać inch do SNSD, bo jak wiemy, nie cieszą się one dobrą opinią.

Trochę mi się szkoda robi, że ludzie zamiast pomóc wolą pójść na łatwiznę. Wczoraj siedziałem ponad 2 godziny tłumacząc ciekawostki związane z dziewczynami, poszedłem spać po 4, żeby to wszystko jakoś wyglądało, a dziś zobaczyłem moją prace na innym blogu. Przekopiowanie tekstu zajmuje mniej niż minutę.Nie chcę takich rzeczy robić w formie graficznej ze znakiem wodnym, ponieważ wiem, że przeglądanie takiego czegoś nie jest komfortowe, dlatego nic narazie nie zmieniam.

Jak to się mówi, co się stało, to się nie odstanie. Wspomnę tylko na przyszłość jeszcze raz. Bloga nie prowadzę dla siebie, ale dla Was i mam nadzieję, że taka sytuacja już się więcej nie powtórzy. A jak już tak bardzo chcecie coś skopiować, to nie kopiujcie całości tylko część i koniecznie dajcie odsyłacz do dalszej na moim blogu ^^

 

 

 

Wyniki MTV VMAJ 2011


W końcu pojawiły się wyniki MTV Video Music Aid Japan. Dziewczyny były nominowane w 3 kategoriach , z czego aż w 2 wygrały.

Read the rest of this entry

Wygaszacz ekranu od Vita500


Vita500 tym razem zamiast zdjęć, zaoferowali fanom wygaszacz ekranu. Bardzo prosty, zmieniające się tylko obrazki, plus zostały dodane do tego proste efekty graficzne. Szału nie ma, ale niektórym może się naprawdę spodobać.

Poniżej kilka zdjęć, jak to wszystko wygląda, a sam wygaszacz do pobrania w pobieralni ^^

Read the rest of this entry

Run Devil Run w 3D!


Tym razem zostałem totalnie zaskoczony, na youtube pojawił się klip RDR w wersji 3D. Co ja mogę napisać… to już 2 nowe mv w ciągu kilku dni.

Read the rest of this entry

Nowe zdjęcia promiocyjne od Woongjin Coway


Woongjin Coway udostępniło nam nowe zdjęcia promocyjne oraz 2 tapety na pulpit.

Czytaj więcej, by zobaczyć galerię i tapety.

Read the rest of this entry

Nowe tapety od Vita500


Tapety są w formie kalendarzy.

Czytaj więcej, by zobaczyć resztę galerii.

Read the rest of this entry

Nowe zdjęcia ze strony głównej


W sieci pojawiły się nowe zdjęcia, wzięte z głównej japońskiej strony SNSD.

Poniżej galeria.

Read the rest of this entry

SNSD w Japońskich wiadomościach


Niestety, nie mogę znaleźć nigdzie jakiegoś wytłumaczenie, o czym mówią, ale wydaje mi się, że chodzi o festiwal Summer Sonic 2011, na którym dziewczyny mają się pojawić.

cr:notynodream

Sooyoung i Jessica dla Vita500


cr:notynodream

Nowe zdjęcie i wiadomość od Jessicy


Jessica pochwaliła się nowo zrobionym zdjęciem, co o nim myślicie? Ja powiem, że Jess naprawdę ładnie tutaj wyszła, aż nie mogę w to uwierzyć.

I wiadomość, tym razem tekstowa.

Read the rest of this entry